본문 바로가기

보관소/음악

수펄스해산 ===>> fame 원곡& 가사

  fame

                        

 





원곡




FAME Original Movie Trailer and Theme Song 1982






 









 FAME Theme Song Naturi Naughton & Collins Pennie 








 




가사




Baby look at me
And tell me what you see


그대, 나를 봐요 

그리고 그대가 보는 것을 나에게 말해요


You ain't seen the best of me yet 
Give me time I'll make you forget the rest


 그대는 아직 나의 최고의 모습을 보지 못했어요
나에게 시간을 줘요. 내가 당신이 다른 것을 잊게 만들어줄게요

I got more in me 
And you can set it free
 


나는 내 안에 더 많은 것을 가지고 있어요

그리고 당신이 그것을 자유롭게 만들수 있어요


I can catch the moon in my hands  
Don't you know who I am

 

나는 손에 달을 잡을 수 있어요
당신은 내가 누구인지 모르죠

Remember my name 
내 이름을 기억해요 
Fame 
Fame이예요

I'm gonna live forever 
나는 영원히 살거예요
I'm gonna learn how to fly 


나는 어떻게 날수 있을지 배울거예요
High 
높이 

I feel it coming together 
나는 동시에 일어나는 것을 느낄수 있어요


People will see me and cry 
사람들은 나를 보고 울거예요



Fame 
Fame(명성)

I'm gonna make it to heaven 
나는 하늘로 갈거에요


Light up the sky like a flame 
하늘에서 불꽃과 같이 비출거예요


Fame 
Fame

I'm gonna live forever 
나는 영원히 살거예요


Baby remember my name 
그대, 내 이름을 기억해요

Remember Remember Remember
기억해요 기억해요 기억해요

Baby hold me tight 
그대, 나를 꽉 잡아요


Cause you can make it right 
당신이 나를 바르게 만들수 있어요


You can shoot me straight to the top 
당신은 나를 정상까지 똑바로 올라가게 할 수 있어요


Give me love and take all I've got to give 
나에게 사랑을 줘요. 그리고 내가 주는 모든것을 받아주세요

Baby I'll be tough 
그대, 나는 강해질거에요


Too much is not enough 
넘치는 것은 충분한 것이 아니예요



I can ride your heart til it breaks 
나는 당신의 마음이 부서질때까지 당신의 마음에 따를 수 있어요 


Ooh I got what it takes 
오~ 나는 받은 것을 가지고 있어요


Fame 
Fame

I'm gonna live forever 
나는 영원히 살거예요 


I'm gonna learn how to fly 
나는 어떻게 날아야 할지 배울거에요 
High 
높게

I feel it coming together 
나는 동시에 일어나는 것을 느낄수 있어요

 
People will see me and cry 
사람들은 나를 보고 울거에요 


Fame 
Fame

I'm gonna make it to heaven 
나는 하늘로 갈거예요
Light up the sky like a flame 
하늘에서 불꽃같이 비출거예요


Fame 
Fame

I'm gonna live forever 
나는 영원히 살거예요


Baby remember my name 
그대, 내 이름을 기억해요 


Fame
Fame






                                             수펄스




fame Practice


  






Supearls -fame




   









FAME Practice for TOP 5 Stage (Feat.Lee Ha Yi, Baek Ah Yeon)







  









Superals 수펄스 'The Boys' & 'Fame